Någon som fått jobb på skistar hemsedal/åre?

gastin

Ny medlem
Någon som varit på intervju i 19-21.09 i Hemsedal eller Åre och fått svar???
Väntar med spänning.....

Man mår ju fan dåligt med denna väntan, får jag nej från skistar kommer jag skratta ihjäl mig... Det jag är oroad för är det andra jobbet jag sökte, de jag lärde känna på den rekryteringen fick ju fan samtal dagen efter. De sökte iofs andra tjänster men endå....

uääää !?!?!?

Blev utan jobb, de sa att så många på den tjänsten kom tillbaka i år så de anställde bara ett par st. Trist som faen...skulle ha sökt liftvärd istället....

Senast ändrad:
Jag och en kompis ska till hemsedal och jobba på skistars skiduthyrning där! ska bli kul, vart ska du jobba "sofiakristina"?

En bekant till mig var på intervju 19-20e och fick svar ganska omgående och ska jobba i skidskolan där.

Woho! Va roligt att fler som ska till Hemsedal!
Jag ska jobba på en nyöppnad restaurang/pub som diskare/servitris, Lodgen heter det.
Men adda sofiabrennan@hotmail.com så kan vi snacka mera :) Can't wait!

Kul, ja jag addade dig på msn nu precis. kan vi inte göra den andra tråden "hemsedal" till en officiell "vi som ska till hemsedal"-tråd? och se vilka fler som ska dit i vinter..

Jag ska dit i vinter, men har inget boende ingen som har något och behöver en till att dela hyran med. Ska jobba med städ, städa hotell rum osv, ingen annan som har fått det jobbet?

vi är ett gäng som säsongar i hemsedal till vintern men vi har inte fått tag i något boende än. Så om det finns någon som är sugen på att bo med 4 goa gubbar så skriv till mej :) har nån väldigt mycket plats så har vi två trevlig tjejer som är sugna också!

Tillbaka
Topp