Ája, den visan har man ju hört förut, erkänn att du gjorde den igår?rasha sa:hahah gjorde min msn när ja typ va 9 :P
näääääää...Mandate sa:Jag kan, fick MVG har dock inte tillgång till prog just nu.
Du har alltså inte tillgång till notepad? Illa hörru, för jag antar att du inte använder Macromedia Dreamweaver?!Mandate sa:Jag kan, fick MVG har dock inte tillgång till prog just nu.
typ 29 kr månaden för .com tror jag det varrasha sa:eller hur mycke får man betela för en riktig ? =)
gör en egen hemsida på freewebs, det är lättrasha sa:okok men någon som akn göra en tk typeller något sånt
vad ska du med sidan till!?rasha sa:asså ja fattar ingenting :S :P
vad vill du ska finnas på sidan, hade du tänkt dig att nån skulle göra en freeride.se bmx version på 10 minuter gratis?rasha sa:asså vi e ett bmx team![]()
start->kör-> notepad, sen skriver du in allt som ska stårasha sa:jo den e bra
men asså det ska typ bara stå lite om oss och så![]()
för andra gången, www.freewebs.comrasha sa:msäg någon bra sida där man kan göra hemsida :....
haha xDDeespin sa:för andra gången, www.freewebs.comrasha sa:msäg någon bra sida där man kan göra hemsida :....
annars kan du logga in på ditt lunarkonto som heter Extrem_rasha_kid_95 som du gjorde när du var 9 år, och så kan du skriva allt på din profil, och skaffa pro så du kan ladda upp bilder