Skulle vara nice att hänga medoch fota om det kommer några och åker!Marcus_mg sa:Något gäng som har lust att köra nåt stadsjibb med fotografering och filmning?
Flottsbro, Hammarbybacken, Väsjö är tråkigt i längden.
Vore skitkul om det är några som kan fixa ett stadsjibb, gärna vid Obsan vid railet på ena sidan och backen på andra sidan vid Stadsbiblioteket. Rampen flyttas från ställe till ställe.
Stadsjibb är sjukt kul!
Jag kanske kan fixa en ramp, ska bara höra med farsan sen kan jag släpa med den in till stan. Laddar upp lite gamla bilder från tidigare session i obsan. Så alla vet vad för ramp. Det va ett gäng härifrån som jag hängde på för ett par år sen som körde stadsjibb en vinter. Minns inte vilka det var men tre syns här nedan on the pic.AndreasBryngel sa:Skulle vara nice att hänga medoch fota om det kommer några och åker!Marcus_mg sa:Något gäng som har lust att köra nåt stadsjibb med fotografering och filmning?
Flottsbro, Hammarbybacken, Väsjö är tråkigt i längden.
Vore skitkul om det är några som kan fixa ett stadsjibb, gärna vid Obsan vid railet på ena sidan och backen på andra sidan vid Stadsbiblioteket. Rampen flyttas från ställe till ställe.
Stadsjibb är sjukt kul!
Vore kul om man fick ihop ett gäng som ville köra!