Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är bättre pop i camber men rockern är cp bra i puder. tyckte det va lite äckligt med pressar på bananen från början eftersom man knappt behöver pressa nått. vad jag förstått så tar det ett tag att lära sig poppa med bananen och man märker att man blir bättre och bättre på det. man måste typ vänta lite med bakbenet eller vad man nu ska säga. det känns lite som man gör en ollie i slowmotion. sen har jag också märkt att skäret kommer ganska sent på bananen men det har med radien och inte rockern att göra. tycker fortfarande att fun kinken va bättre men ju mer jag åker på bananen ju roligare blir den. fun kinken är otroligt snabb i svängarna och övergången från häl till tåskär känns knappt tack vare TBT.Ingooo sa:Kör på Funkinken om du gillar din Goliath, Funkink USA edition ska vara något mjukare och har centrerad stance jämfört med den vanliga.
Clnorberg:
Kan inte du göra en jämförelse mellan TBT med reverse camber? Du lär ju ha bra erfarenhet av båda nu, vilken föredrar du och varför?