Någon som varit i Åre i dag?

Bonnjohan

Ny medlem
Är det någon som har åkt i Åre i dag? har det kommit mycket snö?
Funderar på åka dit i morgon, men vet inte om det är någon ide.
// Johan

skit också! måste ni skriva det här på allmän plats så att alla (som inte är i åre) kan se??!
det borde finnas ett slutet forum för såna här trådar där man beskriver hur bra man haft det i backen... eller kanske införa forumregel: Du skall icke berätta om hur bra din dag i backen var då somliga inte lika lyckligt lottade kan läsa och blifva ledsna...
suck.

jag ska dit över nyår!! blir det snö så det räcker då eller? och e det nått drag där då? har aldrig vait där innan, jag lääängtar:D

hmm.. taskigt prioriterat av oss som stannade i ösd då med andra ord.. jaja hoppas att ni som var där fick en fin skiddag iaf=)

höll nästan på att sova bort dagen eftersom det blåste och snöade så imorse... kom till åre först vid ett kanske, men det fanns gott om snö kvar att sladda runt i, säkert 20-30cm mjuk snö i drivorna! Riktigt kul! Åk dit imorgon om du kan, det finns nog lite kvar även om det mesta började bli uppåkt!

hmm.. tja då är det bara att hålla tummarna för att det finns lite snö kvar till nästa helg dådå.. vore ju trevligt att åka skutan denna julafton oxå=)

var ute idag och tog några svängar brevid backen och tja man kan ju åka om man inte är så rädd om skidorn (vilket jag inte är) ska ut imorn igen å kika på östra ravin en sväng... hoppas sussarbäcken har frusit :s

Tillbaka
Topp