Någon trevlig människa till chamonix

alleballe89

Ny medlem
Någon trevlig människa till chamonix
Jag undrar om det är någon trevlig människa som ska ner till chamonix v.8? för i så fall hade d vatt skit ball att åka o festa tillsammans............
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp