alleballe89 Ny medlem 2008-01-08 Någon trevlig människa till chamonix #1 Jag undrar om det är någon trevlig människa som ska ner till chamonix v.8? för i så fall hade d vatt skit ball att åka o festa tillsammans............
Jag undrar om det är någon trevlig människa som ska ner till chamonix v.8? för i så fall hade d vatt skit ball att åka o festa tillsammans............