Något mer från Hunting yeti?

Eric_W

Aktiv medlem
Någon som har koll på vad hunting yeti-grabbarna sysslar med numera?
Blir det en ny säsong? Eller en film till kanske?

IDEA var otroligt skön, Hunting Yeti-serien likaså. Hoppas verkligen på mer från Pollard och gänget!

Uppdaterar mig sjalv. Traffade Pep, Chris och Pollard i dag i Stuben am arlberg dar de faktiskt var ute och filmade till nya avsnitt for hunting yeti. Riktigt roligt att se grabbarna mata sjukt smootha 3or och 5or utfor 10meters klippor live. :)

Sa, gott folk: nytt att vanta fran Nimbus-crew snart.

Aaaahh!! Supersweet. Dom snacka natt om att dom filma till episode 2, men jag hitta inte episode 1 forans nu. Tack som fan. Episode 2 kommer vara filmad i runtom i Osterrike kan jag avslojja i alla fall. :)

Hehe, är det någon som någonsin har underskattat Japan? Det har aldrig varit dålig förhållanden där i någon film, varannan Alaskatrip däremot är det ju regn... Det handlar väl mer om att det är lite klurigt att ta sig dit som svensk, och att man får räkna med typ 10k/åkvecka om man är där några veckor...

Men som sagt, grymt första avsnitt!!! Iggy Pop's remake av gamla Teddybears-dängan är för skön!

Vem är svensken(?!) som sitter med en General-t-shirt när de grillar över öppen låga? (Efter isbaren).

Det är ju sant. Har inte sett så många filmer där dom åker där bara! Skulle ju faktiskt välja Japan före Alaska alla gånger! Men som du säger Carled så blir det ju rackarns dyrt, men har man pengar så verkar det ju lätt värt.

Freeride borde ju lägga upp på förstasidan snart tyckte jag så jag gjorde aldrig någon tråd men kan ju passa på att länka till www.nimbusindependent.com/ där man kan ladda ner avsitten i HD och även kommer kunna se personliga edits/foton/bloggar från nimbus. Hunting yeti webisodsen finns också på sidan om man inte har dom. 15e mars släpps 2an och 15e april släpps 3an, sen blir det en film till hösten med!

Senaste nytt!!!

http://www.yetiforeningen.nu/

En klass II-observation; http://www.yetiforeningen.nu/filmer/skogsparti_Lillvuosmo.mov

Kunde klassats som en klass I om filmaren varit mer försiktig.

IDAG genomförs första yetiexpeditionen, 23-24 Mars -09 http://www.yetiforeningen.nu/index.html#expedition
Jag citerar:
Låt oss ta med er ut på en vandring i Yetins fotspår. Vi besöker Yetins vildmarker och får lära oss urskilja naturens egna "fingeravtryck" för att lättare kunna upptäcka Yetis. Våra Yeti-expeditioner syftar till att söka upp och observera, inte att jaga och/eller infånga en Yeti. Ni som deltar behöver inte ha extremt god fysik eller vara i topptrim men man måste vara utrustad med stort tålamod. Vem vet, kanske just Ni får bli den lyckliga som får uppleva en klass1-observation. Anmäl dig idag! expedition@yetiforeningen.nu eller ring: 0732-035710

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp