Några sköna människor till Alpe D'Huez?

OscarDaH

Ny medlem
Några sköna människor till Alpe D'Huez?
Halloj!

Undrar om det ska ner några sköna gäng/personer ner nu i vinter till Alpe D'Huez?
Varför jag undrar det är för att jag nämligen ska jobba där hela säsongen och ville se
om det kommer lite härliga svenskar dit? Inte för jag åker dit för att träffa svenskar menmen!

Hare bra
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp