blom Aktiv medlem 2003-03-25 Namnge honom! #41 jasså, bara 20 år kvar. mina nya förslag är: Per-Göran Albert-Evert Frans-Ghünter Hans-Hermann eller min favorit: Rolf-Linus
jasså, bara 20 år kvar. mina nya förslag är: Per-Göran Albert-Evert Frans-Ghünter Hans-Hermann eller min favorit: Rolf-Linus
E el_maco Guest 2003-03-25 Namnge honom! #43 Hörde en snubbe som var döpt till Per-Arasch är inte det respektingivande så säg.....eller??
Macce Ny medlem 2003-03-25 Namnge honom! #44 En av dom bästa trådarna på länge.. Fast det bästa namnet måste ändå var "Bongo" Passar klockrent på en liten unge som kommer dundrande ner för en brant. Kom på några till: Pung-Ove Svett-Ove // Macke
En av dom bästa trådarna på länge.. Fast det bästa namnet måste ändå var "Bongo" Passar klockrent på en liten unge som kommer dundrande ner för en brant. Kom på några till: Pung-Ove Svett-Ove // Macke
Gunther Ny medlem 2003-03-26 Namnge honom! #46 Döp ungen efter P3`s vardagshjälte "Hans Af Klas" han är het för övrigt....
Lappland Ny medlem 2003-03-27 Namnge honom! #51 Måste bara delge dig några namn från min grannby. Alla är bröder. OBS! Sant! Kjell-Runo Dan-Edward Mats-Evan John-Elvert Sedan heter en kille i en annan grannby Kent-Egil. Kanske något av ovanstående passar?
Måste bara delge dig några namn från min grannby. Alla är bröder. OBS! Sant! Kjell-Runo Dan-Edward Mats-Evan John-Elvert Sedan heter en kille i en annan grannby Kent-Egil. Kanske något av ovanstående passar?
Slaaka_Pitten Ny medlem 2003-03-27 Namnge honom! #52 Det finns bara ett namn: SLAAKA-PITTEN! Naturligtvis skall du namnge ungjäveln efter mej, jag rockar fett!
Det finns bara ett namn: SLAAKA-PITTEN! Naturligtvis skall du namnge ungjäveln efter mej, jag rockar fett!