Namninsamling för pipe i Hammarbybacken

allltså seriöst hammarbybacken ha pipe? omöjligt flottsbro hade förut men dom smälter så fort på ena sidan och sånt pga det varma vädret här nere, dessutom har väl fan inte hammarbybacken en bra plats för pipe??

jag tycker dom kan börja med att bygga ett vettigt hopp och bygga upp railsen lite bättre.

åker inter så ofta i hammarby, men visst.. jagg lägger en röst.

Skulle hellre vilja ha en bättre park, men finns inget att förlora.. Jag är på!!

Senast ändrad:
artikel om pipes i nya numret av transition. verkar vara som nån skrev här att de är duktigt svåra att hålla i skick. men det skulle dra folk, så jag tror ändå skistar skulla kunna gå plus på det. Det skulle iaf höja Hammarbys rätt sunkiga rykte ett rejält snäpp.

inte så bra initiativ ändå. hur ska dom få pengar till resurser? dom är så insatta i DIF bögiga slalomklubb att dom inte ens har ett redigt hopp

tror dessutom att dom hellre har barnfamiljer som är villiga att betala istället för kaxiga jibbers som iinte betalar...

Barnfamiljer åker ockkså pipe, i Tandådalen var det hela familjer som körde, morsorna med. Ja DIF Slalom är litet Sopranos med sina portar där i Hammarbybacken? Ska inte klaga för mycket, mina ungar lärde sig åka skidor med dem, men de var för smarta för att fastna i spandexbrall- och babyhjälmssporten no 1. ;)

millionaire-OG sa:
tror dessutom att dom hellre har barnfamiljer som är villiga att betala istället för kaxiga jibbers som iinte betalar...
hahaha, mille du har så rätt.
Känns ju så fel när skistar köper in massa nya grejjer och försöker fixa sjysta förhållanden till oss som "jibbar".
Tacken dom får är massa folks som traskar upp för berget, jag anser dett lite dåligt.
Man får prioritera pengarna till sin snowboardåkning, stödja de stora.
Annars kommer ju hela altet rasa samman.

Tillbaka
Topp