nån med info om ulricehamn el. isaberg?

kommer det skottas ihop något hopp i ulricehamn el. isaberg i mellandagarna??

kan det va värt att åka ändå?

det är kanske nån dom vet nått om hanaslöv till och med.

high5

Senast ändrad:
isaberg kan du nog glömma om du vill ha hopp haha
u-hamn tror jag har någon rail och något hopp?

Senast ändrad:
Va där förra vintern å då hade dem iaf ett hyffsat stort hopp, dock var de ruggigt isigt å inte så smutt shejpat :(

4 halvdana boxar längst upp
2 hopp längst ner, första hoppet är ca 4m med galet kort landning, andra har en helt ok landning och är någon meter större än det första.
Ulricehamn that is.....

larm sa:
4 halvdana boxar längst upp
2 hopp längst ner, första hoppet är ca 4m med galet kort landning, andra har en helt ok landning och är någon meter större än det första.
Ulricehamn that is.....
helsnett inrun till första hoppet. hur tänker dem?

ulricehamn tänker inte, och danskarna + kidsen kör sönder alla kickar till boxarna/railsen (precis som vanligt) så dem brukar va svårt att göra något vettigt på.

Men det är viljan som sätter gränserna, är du taggad dra dit för fa-an

isaberg har sprutat snö till några hopp i norrbacken, de bygger dom nästa vecka... men hur stora vet jag inte, de har också snackat om att skaffa lite boxar o rails
' men just nu är det väl sådär :P

Vet nån hur de ser ut i ulricehamn just nu? brukar väl vara några rails högst upp i backen men jag ser dem inte på webcamen?

Passar på å fråga också, någon som vet hur det ser ut i isaberg? ska dit med skolan imon så kan ju också vara bra att förvana... :P

Jag var i isaberg förra helgen då hade dom ett hopp som de typ va en kick som var max 1 meter i bredd pluss att man inte fick nån vettig fart så de va ju knappt att man kom över kicken, sen så höll dom på att bygga ytterliggare ett hopp ja körde på de som fanns men man fick overshoot hur man än gjorde på de. Vill du åka i park så föredrar jag u-hamn.

Axbrink sa:
Vet nån hur de ser ut i ulricehamn just nu? brukar väl vara några rails högst upp i backen men jag ser dem inte på webcamen?
Finns 3 boxar samt en rainbow uppsatta, dock är railet samt en av boxarna 100% täckta av kanonsnö och ytterligare en är täckt till hälften, mao inget att hänga i julgranen;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp