nån mer som e totalt GALEN på den nya reklamen?

• Trådstartare Trådstartare macke13
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
M

macke13

Guest
va inne i på freeride i dag å så kommer reklam för discovrey channel fram!
var håller freeride på att ta vägen?lite reklam på sidan av webben är väl okej men nu börjar det ju påminna om amerikansk tv!
nån mer som är frustrerad?

har alltid stört mig på all reklam på den här sidan.

jag är dock inte frustrerad, det är sånt som krävs för att hålla en sida uppe ibland

Var hittar ni den? jag har firefox, kanske inte syns med firefox, förövrigt finns det redan en tråd om detta, jag älska discovery channel..:D

joo de syns med firefox! och ja står helt å hållet på eran sida, riktigt jobbigt med reklam innan man ska kolla ett videoklipp

Fan va alla är mesiga. Var nöjd och ät eran gröt säger jag bara

vadå "var håller freeride på att ta vägen?", det dummaste jag jag hört. ni har förmånen att hänga på freeride hela dagarna helt gratis. vart tänkte ni att sidan ska få pengar ifrån om inte från reklam?

mer pengar till freeride betyder en bättre sida.

som ryan carlton sa, det finns redan en tråd om det h'r

Den jävla discovery reklamen innan filmklippen e så brutalt jobbig

MEN NU FÅR NI JU FÖR I HELVETE GE ER!

Shit. Hur kan ni klaga över reklam?
OCH HUR FAN KAN NI SKAPA 5 TRÅDAR OM SAMMA ÄMNE INOM 10 MINUTER?!?!

Discovery reklamen? vaae!?
Aaaha nu hittade jag den i Videoklipp.. Ja den sög ju ganska brutalt.
Adblock für alles så kan vi göra hela FR till en Reklamsida och under allt ont kan vi gömma vår kära sida som endast går och se med Adblock på! Jippie!

Den är där för att freeride måste käna pengar! plus att det finns redan massa trådar om detta.

annars kan ju alla på freeride beställa varsitt paket klistermärken :)

sluta använd freeride om det är så jobbigt. Freeride måste ju leva på något

Reklamen suger, jag tycker dom har nog med reklam redan! Ganska jobbigt att behöva se massa reklam om man bara ska se ett klipp på 8 sekunder!

okej att dom måste tjäna pengar men om de e ett klipp på 5 sekunder me"min första backflip" eller nåt e de onödigt tycker jag.

Det är jobbigt så är det. Antagligen cashar FR in rejält på det, har dock svårt att se ekvationen lång Discoveryreklam+färre tittare=mer pengar gå ihop.

Visst reklam är inte alltid kul men det fyller sitt syfte, de som klagar är geeks som tillbringar hela dagarna framför Fr.

Gaass sa:
Visst reklam är inte alltid kul men det fyller sitt syfte, de som klagar är geeks som tillbringar hela dagarna framför Fr.
haha jo så kan man också se det men jag tror inte syftet är att hindra folk från att besöka freeride.se

tycker att Discovery reklamen dödar filmtittandet på freeride. förut kunde man klicka runt och se på filmklipp. men detta är nu omöjligt för om man tittar på fler än tre klipp så är man så sjukt less på reklamen att man hellre och eldar upp sina skidor än att utstå discoveryreklamen en gång till! Jag säger bara att "videofunktionen" på freeride kommer att dö ut eftersom ingen orkar titta på reklam innan filmklippen!

Om du klagar över nått sånt är mitt tips att sluta med att sitta och titta på små skitfilmer som ngn 13-åring knåpat ihop under mattelektionen... Titta runt lite i forumet istället. Om du nu bara vill kolla på filmer så är Youtube ganska bra... Eller så kan du läsa en bok.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp