Nån mer som ska till Whistler 06/07 ? Hör av er !

sebastien

Ny medlem
Tjena jag 4 andra grabbar sticker till whistler i dec för en grym säsong ! Tänkte att det kunde vara kul att snacka med nån annan som ska dit lr nån som varit där för tips !!

Sen en fråga har hört att man inte får skatea inne i whistler det skulle tydligen vara fet böter på det ?

Sebastien

Jupp. Ja ska fan dit! Kanske ngn månad tidigare än dec. Men inget absolut.

jo vi är ett gäng på 5 killar o 2 tjejer som ska dit! jag och erik ska dit i november, resten kommer i december...hur ska ni fixa boende?

/S

Jag och två polare ska dit, fast vi kmr antagligen inte ner förrän början på januari. Lite problem med tjänstledighet från jobb osv.
Vi ska försöka fixa boende nu innan. Det jag dock funderat på är om det inte är värt att hyra ett stort hus istället för en liten lägenhet... Blir mer ekonomiskt och mycket roligare!
Så om någon är intresserad av detta så hör av er. Vi VILL åka med nytt folk vi inte känner. Gärna runt 20-23 år gamla.

// Emil

Jo det är 1000CAD i böter för att skejta i byn har jag för mig.
Dock funkar det bra att rulla runt i parkeringshuset i creekside. En skön liten minipool har dom där också.
Vi är ett litet gäng som drar dit iår igen. Med full klättermusenmundering och stighudar är vi uppe kl 6 varje morgon. Vi skiter i fresh tracks-frullen och går aldrig ut på kvällarna!

Hälsa på och spela lite PS3 eller Nintendo Wii

Tillbaka
Topp