M Maaatti Guest 2007-06-12 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #42 Han är typ i höjd med mig vilket skämt jag kom på... Han hade kontroll på läget! jag hade varit på backen eller på lassa för längesen
Han är typ i höjd med mig vilket skämt jag kom på... Han hade kontroll på läget! jag hade varit på backen eller på lassa för längesen
GEkroth Ny medlem 2007-06-12 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #43 va fan, ge grabben ett par twin tip och släpp ut honom i parken! förresten, skön flatspin 9 lite före mitten. peace
va fan, ge grabben ett par twin tip och släpp ut honom i parken! förresten, skön flatspin 9 lite före mitten. peace
S straightlinegunde11 Medlem 2007-07-17 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #45 ahahahha något så ful !
ViG Ny medlem 2007-07-17 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #46 hade han corkat lite av volterna och skippade lite av gay tricken hade det där varit helt underbart, nu är det bara grymt
hade han corkat lite av volterna och skippade lite av gay tricken hade det där varit helt underbart, nu är det bara grymt
C Carrox Guest 2007-07-17 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #47 êeeh ja. skulle vilja se hur han kör i backen då ^^. men om man hade en sån matta skulle man ju lätt klara allt det där................. eller inte
êeeh ja. skulle vilja se hur han kör i backen då ^^. men om man hade en sån matta skulle man ju lätt klara allt det där................. eller inte
1440 Ny medlem 2007-07-19 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #48 men aaah han e ju noob de ser ju alla?
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-07-19 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #50 jag kallar det kontrroll!
V viiktoor Ny medlem 2007-07-22 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #51 Någon som vet vart man kan hoppa på sånna mattor? I stockholms området
andreTrapp Ny medlem 2007-08-14 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #52 faen såg ut som att han skulle bryta nacken i varje hopp innan man såg landningen :O creepy...
E EricH Medlem 2008-05-03 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #53 yeah, han gjorde fina ugly och screamingsimons-grabs, men ja, det finns många som e mkt bättre
Setermaan Ny medlem 2008-05-03 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #54 Han har kontroll utöver det vanliga
odlander Aktiv medlem 2008-05-03 Nån som e Bättre på studsmatta? :D #55 00:20 var ändå sjukast på hela filmen.