M MSLOOF Ny medlem 2007-10-22 Nån som har koll på Venue brädor? #1 Hej, jag funderar på att köa en Venue bräda och då en octane. Är det någon som vet nåt speciellt om dom? Kommer använda det mest till allround åkning men även kanske en del hoppning i år. // Martin
Hej, jag funderar på att köa en Venue bräda och då en octane. Är det någon som vet nåt speciellt om dom? Kommer använda det mest till allround åkning men även kanske en del hoppning i år. // Martin
Ekanboyz Ny medlem 2007-10-28 Nån som har koll på Venue brädor? #2 har för mig att de är lite smådåliga budgetbrädor...
snowdiver Medlem 2007-10-30 Nån som har koll på Venue brädor? #3 Tror att octane är den sämsta modellen av dem...
JohanDahlstedt Aktiv medlem 2007-10-30 Nån som har koll på Venue brädor? #4 Ekanboyz sa: har för mig att de är lite smådåliga budgetbrädor... Klicka för att se resterande... tror inte det är nå smådåliga budgetbrädor..hasse åhlund kör för dom om jag inte har helt fel så så dåliga kan dom inte vara...
Ekanboyz sa: har för mig att de är lite smådåliga budgetbrädor... Klicka för att se resterande... tror inte det är nå smådåliga budgetbrädor..hasse åhlund kör för dom om jag inte har helt fel så så dåliga kan dom inte vara...
niklaasj Ny medlem 2007-10-30 Nån som har koll på Venue brädor? #5 Jag kör med en Venue bräda och jag är riktigt nöjd med den.
M Mittwoch Ny medlem 2007-11-09 Nån som har koll på Venue brädor? #7 Jepp Venue är helt klart ett riktigt grymt märke, de enda som kan konkurera med dem är Sapient.