Nån som har vunnit någonting på en tävling ?

på quiksilvercamp vann vi över norskarna på fotboll och fick en t-shirt, surffilm och klistermärken :)

Jag vann en reklam-T-shirt från en konkursad takpannefabrik när jag inte kom sist i "Last action heroes"-klassen (oldboys) i en Big Jump-tävling i Voullerim för c:a 15 år sen. Jag var + 40, de andra "Old-Boysen" var i 25-årsåldern. Hoppet såg inte så farligt ut nerifrån, men jag var ruskigt uppifrån (för mig som var nybörjare på bräda). På något sätt lyckades jag åka ner utan att ramla....

jag vann en as stor sturt kruka som var rosa med döskallar på. på big air :)

och så var jag på en tävling i finland master of ylläs hette den då vann vinnaren i seniorklassen på skidor vann 75000 kr på ett present kort på k2 skis !!!! :)

vunnit och vunnit, på oxborn efterfesten fick jag ett par skullcandy lurar i huvudet ramla ner på golvet och hitta hörlurarna på golvet bredvid mig. borde vara en första vinst plats mig !

Senast ändrad:
Man vinne rju olika på olika tävlingar, men typ kläder, tröjjor , kepsar, mössor, åsså affisher och typ nyckelband, på lite större tävlingar är de ju typ pengar å massa shit :) och skidor osV:9

jag kommer vinna Big Jump Cup 9-11 april i vemdalen v.14

heh, nån som ska dit elle =?

jag vann en mössa som första pris i lilla parken i kungsberget efter 720 och några misty bail i lilla hoppet XD

bara värdelösa random saker, som små pengar (max någon hundring) stjärn vinster på Liseberg etc. sen ett gäng biobiljetter och ett par skatehjul + en skate film i en tävling game of skate tävling

jag vann en hh santo jacka för ett par år sedan, blev riktigt stokad! :-D

Jag vann en lunch på en resturang i tärna, och så fick jag massa coola grejer skrivet på mitt gips. - Allt detta för att jag ramlade lite : >

haha kom 4 i en lallar tävling i idre baila final hopn xD dom sa att alla som gick te final skulle få nå....dom ljög , grovt besviken xD. min kusin kom 3a därimot o fick en head t-shirt me jons sign o en basker xD

Hej!

Jag vann 100:000kr på en trisslott när jag var sex och det är faktiskt sant! Men min moder köpte aktier i ericsson för dom pengarna och det kanske inte var hennes bästa drag...

Hej!

henning2 sa:
Hej!

Jag vann 100:000kr på en trisslott när jag var sex och det är faktiskt sant! Men min moder köpte aktier i ericsson för dom pengarna och det kanske inte var hennes bästa drag...

Hej!
Haha, hur mycket är kvar då?

Jag vann en ny longboard, en platta monster energy, skullcandy smokin buds och en t-shirt förra helgen när jag vann näckrosdammen open :D annars har jag väl bara vunnit en tröjja när jag kom 2a......... av 2 X'D i någon random tävling i åre.

J-Niemi sa:
jag vann en as stor sturt kruka som var rosa med döskallar på. på big air :)

och så var jag på en tävling i finland master of ylläs hette den då vann vinnaren i seniorklassen på skidor vann 75000 kr på ett present kort på k2 skis !!!! :)
75000 !!!!??? 75 lax skulle inte sitta fel!

jag har vunnit
1000 kr på bingolotto
5000 kr bensin på bingolotto när jag var 7år
30 kg godis på en hinderbana utanför willys
10 liter glass på tipspromenad på willys(båda var samma dag :D)

På skidor har lill brorsan som är 5 år mer framgångar än mig.
han vann 3 kg ahlgens bilar på ipark railjam, före mig haha

Kom 2.a i kexchoklad big air. vann kexchoklad hjälm+stavar sen vann jag frankerhauser railmasters i västerås och fick ta emot den åtråvärda, sjukt fula gröna t-shirten:D

analkrut sa:
jag har vunnit
1000 kr på bingolotto
5000 kr bensin på bingolotto när jag var 7år
30 kg godis på en hinderbana utanför willys
10 liter glass på tipspromenad på willys(båda var samma dag :D)

På skidor har lill brorsan som är 5 år mer framgångar än mig.
han vann 3 kg ahlgens bilar på ipark railjam, före mig haha
Jäklar vad sugen jag blev på willys godis nu helt plötsligt! damn! synd att det är långt till willys! haha

du måste varit en lycklgi 7åring när du vann 5000:- i bensinpengar?

Senast ändrad:
maertin sa:
You-Know-Who sa:
maertin sa:
folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.
Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.
haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel".
dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande.

det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao
hahahha som ''al-qaida snetolkar koranen''

Jag har vunnit ett liftkort i kläppe för några år sedan.
Vunnit lite triss med men man tar ju alltid nya lotter för dom pengarna så man slutar ju på 0 ändå.

Tillbaka
Topp