mistersedin
Ny medlem
Nån som har vunnit någonting på en tävling ?
på quiksilvercamp vann vi över norskarna på fotboll och fick en t-shirt, surffilm och klistermärken 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag ska dit och komma trea.emildysholm sa:jag kommer vinna Big Jump Cup 9-11 april i vemdalen v.14
heh, nån som ska dit elle =?
Flak kallas det ocksåsimpy sa:aa , detvar det jag mena med karta...caller1 sa:eller ett lock (24 stycken tror jag det är)PHS sa:tror han menar 1 back.
Haha, hur mycket är kvar då?henning2 sa:Hej!
Jag vann 100:000kr på en trisslott när jag var sex och det är faktiskt sant! Men min moder köpte aktier i ericsson för dom pengarna och det kanske inte var hennes bästa drag...
Hej!
75000 !!!!??? 75 lax skulle inte sitta fel!J-Niemi sa:jag vann en as stor sturt kruka som var rosa med döskallar på. på big air
och så var jag på en tävling i finland master of ylläs hette den då vann vinnaren i seniorklassen på skidor vann 75000 kr på ett present kort på k2 skis !!!!![]()
Jäklar vad sugen jag blev på willys godis nu helt plötsligt! damn! synd att det är långt till willys! hahaanalkrut sa:jag har vunnit
1000 kr på bingolotto
5000 kr bensin på bingolotto när jag var 7år
30 kg godis på en hinderbana utanför willys
10 liter glass på tipspromenad på willys(båda var samma dag :D)
På skidor har lill brorsan som är 5 år mer framgångar än mig.
han vann 3 kg ahlgens bilar på ipark railjam, före mig haha
du e snart lika stor som din brorrickardsmith sa:en skateboard på en skate tävling
lift kort en weekend på skistar i ulricehamn
och lite till![]()
hahahha som ''al-qaida snetolkar koranen''maertin sa:haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel".You-Know-Who sa:Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.maertin sa:folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.
dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande.
det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao
vad drog du upp för något dåå?Flerkz-J-K sa:jag vann en spade på en pimpeltävling förra vintern.
Ingenting, alla barn fick pris :Dbajskorvenflerkzfejja sa:vad drog du upp för något dåå?Flerkz-J-K sa:jag vann en spade på en pimpeltävling förra vintern.