Nån som jobbar i Lech?

karo

Ny medlem
Nån som jobbar i Lech?
om nån är i Lech och känner till en kille från sverige, Johan, som jobbar där -hälsa från Karolina! (och säg att han är jättevälkommen till finland i sommar;) )
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp