Nån som kör Stockholm-Chamonix Dec/Jan?

M4lin

Ny medlem
Nån som kör Stockholm-Chamonix Dec/Jan?
TJA!

Ska ner till Cham i slutet av december eller början av januari. Någon som har vägarna förbi? Jag och min vän är mer än villiga att dela körkostnad, bil, snacks, samtalsämnen och turas om vid ratten!

Pussåkram
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp