nån som provat TECNOpro C4?

• Trådstartare Trådstartare apple_rain
  • Start datum Start datum
A

apple_rain

Guest
Jag har inte alls åkt mycket de senaste åren, men åkte extremt mycket när jag var yngre. Jag köpte de billigaste jag kunde hitta eftersom jag pluggar och inte har så mycket pengar till övers till sånt kul och för att ha nått annat än pappas 2meters skidor att åka på så jag undrar bara om nån provat just dom här TECNOpro C4. duger dom att "soft åka" på? är inte så mycket för att trixa och hoppa och sånt.

Jag tror jag provade Tecno C4 under ett skidtest för ett år sedan (...tror jag, den skidan var grå med röd text och kostade ~3000, kan det vara den?) Vad jag minns så var den riktigt sjysst för att vara billig/lättåkt-skida, den var visst tillverkad av Fischer. Man kan/ska emellertid inte jämföra den med skidor som kostar det dubbla. Vad fick du hosta upp?

Det är den... jag betalade 2200 med bindningar. Bindningarna jag fick med till dom här är TC100CP när killen moterade fast dom fick han ta bort plattan och sätta bindningarna direkt på skidan, är det vanligt att dom gör det nu för tiden? skidorna var iaf precis i min prisklass. jag åker som sagt inte lika mycket nu som jag gjorde förr och har väl inte hängt med så bra när det gäller ny utrustning. men den verkar vara helt ok för lite söndagsåkning.

Tillbaka
Topp