Nån som surfar?

• Trådstartare Trådstartare Joontee1
  • Start datum Start datum
Nån som surfar?
snaken sa:
alwaysCrash sa:
okej tack så mkt, jag har läst lite om surfakademin i biarritz? är de något att ha? eller ska jag hyra en bräda o våtdräckt och lära mig den hårda vägen ? finns det någon typ 2dagarskurs eller något som man kan gå där bara så att man får lära sig hur man ska ställa sig upp etc, för träna kan ja göra på egen hand.. =)

Hampus
Surfakademin har nog koll. Sen har du koala surfcamp i hossegor. kör en kurs med någon av dom, Jätteskönt med folk som har erfarenhet och som kan lära dig små grejjor som gör inlärningskurvan 10 gånger snabbare. Sedan kommer dom köra er till spots som passar bäst för dagen. Visst är det ballt och bara dra själv med ett tält och vara en riktig soulsurfer men det blir mycket roligare att bo på ett camp. träffa sköna människor och snacka surf med dom på samma nivå. Det är bara köra!!!
Surfakademin var kanonbra! Bo på campingen om du kan och får! Inte säker men har för mig att det var 18 år för att få bo där. Maila dem och kolla. Ledarna är gamla inbitna rävar som kan allt om surf och är sjukt trevliga. Du SKA ner och köra med dem. Jag ska själv ner till Hossegor i sommar för lite skönt häng. Hoppas du får det lika kul som vi hade med surfakademin!
Mvh Emil

Nån som surfar?
det verkar inte vara så mkt tjejer som surfar eller? själv har jag provet några ggr på pappas bräda, det är skitkul men jävligt svårt när man inte har fått in balansen. Ska gå på en kurs med surfakademin i sommar, så jag hoppas det är bra... snackade med en av ledarna, och dom verkar ju veta sin ska iallafall.

Men kom igen nu flicks, börja surfa!!

Nån som surfar?
Varför vågsurfa i Sverige när det blåser?

Vågsurfa med ett segel så slipper ni paddla, fångar j*vlgit många fler vågor och det går fortare!

Senast ändrad:
Nån som surfar?
Ja har surfat på Bali, snuskigt najs, billigt, varmt i vattnet, vänliga och sköna människor och om najsa vågor! Ska flytta dit ett halvår eller nått så fort man e klar med plugget...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp