nån som vet vart Alpintgaraget i stockholm är

johanbest

Ny medlem
Skapar ganska mycket trådar, hej i allafall!

Som rubriken lyder. Nån som vet vart Alpintgaraget i sthlm håller hus. Det står bara gatan, inte Området ir något liknande på deras hemsida.

???

men om du slår upp gatan på en karta så hittar du ju?

karta.jpg

ja de håller jag fan med om att du skapar mycket trådar, och jag förstår fan inte varför? om de står adressen så ere väl bara att gå in på eniro.se eller hitta.se?

ööö skidsäsongen började den 28 oktober...

Ett tips är att inte gå till Alpingaraget i fall att du inte bor granne, vilket du inte borde göra pga att du frågar vart det ligger.
Det tar väldrig lång tid att gå dit från centrum.

Åk till Alpint istället, mycket trevligare personal och skönare uuuuuuuuuuutbud!

Alpingaraget suger

www.alpint.se

www.hitta.se

Kolla där.

Sen så kolla på bägge ställena. Svårt att säga att en är bättre än den andra.

Ta T-banan till Tekniska Högskolan. Sedan är det bara ett par min promenad utmed Vallhallavägen.
Sedan måste jag nog säga att jag tycker Alpingaraget är en helt grym butik. Alpint är också bra men den är inte ens i samma liga.

Den promenaden är inte värt besväret. Den enda som går att hålla konversation med är Jenny, av alla på Alpingaraget. Resten är en bund dryga Östermalmare som tar ut semester för att festa i alperna!

Bullshit... Hasse jobbar där, är så där en 35 år. Driver ett ställe i Italien på vintern. Jana Lindqvist filmat med Swedish Posse i två år, massa placeringar på extremtävlingar i Europa. Måns Åberg f.d landslagsman i telisar ex världsmästare har jag för mig. Johan Enström en av Sveriges bästa och första friåkare. Sen så har du Robban och Magnus utsedd av importörerna som Sveriges bästa bootfixer.

Men Alpint är en grym butik oxå. Gå till bägge..

Senast ändrad:
KMille sa:
Åk till Alpint istället, mycket trevligare personal och skönare uuuuuuuuuuutbud!

Alpingaraget suger
alpingaraget äger. !!! sjukt bra utbud o fina gejjer. visst långt o gå men de e de värt

hur fan kan ni säga att det e långt att gå till alpingaraget.. odenplan och sen gå tio meter till buss 56 och åker till slutstationen därifrån är det typ 20 meter..

Aja, hursomhelst är det inte värt besväret. Dyrt och drygt. ALPINT, torsgatan 27

Man börjar misstänka att vissa inte är riktigt neutrala. (kanske ett prao eller extraknäckare som hamnat på tråden)

Kan vara så..... Tror inte det skiljer så mycket på priset och dylikt mellan affärerna. Och om man kollar så lägger nästan aldrig personalen från butikerna sig i dessa trådar. Kanske för dom vet att det bara är badwill för dom istället för goodwill.

Det ligger ju ingen goodwill i att anställda hos affären går in o gör reklam i ett foruminlägg. Det anser inte jag.

men vilken business idea, vi sätter upp någon nice corporate culture för det och gör en PEST-G analysis. Sen vet vi hur vi ska utföra vår marketing. Då kan man efter ett år räkna ut cost of sales!! Någon annan som kan det?

en hjälm var trasigt i goggle hållaren o de behövdes bara limmas då fick jag den för 675 iställe för 900

Tillbaka
Topp