Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Problemet med att åka ner så sent är väl att det är svårare att hitta boende framförallt ett billigt sådant och att utbuden på sjyssta arbeten minskat avsevärt sen början på december. Så jag har en liten följdfråga: Hur varierar priserna på boende i st. anton, st. jakob, pettneu mm.?Nosskire sa:Enligt säkra källor så var det en bra december förra året... Men ändå så hade de max 5-6 dagar i pow pow och sen var det slut på snön i 2-3 veckor.. Året innan dess var det totalt värdelöst i december.
Generellt sett är det kass åkning i december, så åtminstone jag stannar hemma och jobbar en månad till och får min vanliga lön på 20 000 och kan glassa mig genom min säsong
Angående när du ska åka dit så borde du vara där i sluteta v november om du vill ha ett bra jobb... Eller så gör du som jag, jobbar hemma i december och åker ner och tar ett soft kvällsjobb 2-3 dagar i veckan och är i princip ledig jan-slutet istället.
Edit, och angående snö mätaren etc i st.anton så tror jag inte på den..: Under min säsong 06/07 (oj vad länge sedan..) så stängde de t.om ner websidan och webkamerorna när det regnade.... Så att folk inte skulle se hur kasst det var :D
Enligt?Victors sa:tydligen så ska de ha kommit lite snö i bad gastein nu.
Parken i Rendl va ju inget att ha men jag tror det fanns någon park i Lech som jag inte testade men som folk sa var bättre. Men man vet ju inte om dom gör parken större och bättre i år så det är bara att ta med HoppstickornaEric_W sa:När vi ändå snackar St Anton.
Finns det någon typ av park i St Anton att flumma i när snön hållt sig undan ett par veckor och pisterna fyllts av tyska gubbar i trikåer?
Kort sagt: Är det överhuvudtaget någon idé att slänga med jibbskidorna för kommande säsong?
Detta är alltså i rendl?Dejvy sa:Snowboarder Funpark
4 - 6 barriers
Pro Jumps
Washboard
1 Table Top
Slides, Fun Box, no boardercross!!!!
At the beginning of the funpark there is a seat to clip on the board.
Så står det på deras egna hemsida, vet inte om det är bättre eller sämre än förra året då jag inte var där.
Nej, det stod att det var i St Anton.Eric_W sa:Detta är alltså i rendl?Dejvy sa:Snowboarder Funpark
4 - 6 barriers
Pro Jumps
Washboard
1 Table Top
Slides, Fun Box, no boardercross!!!!
At the beginning of the funpark there is a seat to clip on the board.
Så står det på deras egna hemsida, vet inte om det är bättre eller sämre än förra året då jag inte var där.
Evil: Varför inte en bra park? Inte för att jag är någon parkråtta, men en bra är väl bättre än en dålig. ;-) Kul att lära sig grejer lite nytt när de inte dumpar var och varannan dag..
Rendl är St Anton bara namnet på berget. Dock är det ett separat liftsystem till skillnad från Gampen/Kapall/Stuben som hänger ihop.Dejvy sa:Nej, det stod att det var i St Anton.