När..?

hanberg

Medlem
När..?
Jag har tänkt att dra en säsong i Kanada nästa säsong, förmodligen i Kicking Horse.

Men jag kom på en sak, när börjar skidsäsongen?

Jag funderar på att sticka iväg runt nyår.
kan det bli lagom mån tro? :)

mvh Johan
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp