Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag åkte några år i högstadiet (sex år sedan). det var riktigt kul... roligast var att dra till en stor backe (bilväg) på natten och köra på... kändes nästan som snowboard!
men det var rätt kul att hoppa runt med bindningarna också.
Min grabb (12år) har åkt hela sommaren efter att vi såg det i paris för förstagången, vi undrade vad det var och köpte en, nu är han helsåld på snakeboard.
Men vi var tvugna att importera själva för det finns ingen i Sverige som säljer vad vi vet.
Det är tydligen väldigt mycket snowboardkänsla i snakeboard enligt honom.
Jag håller på att fixa hem fler brädor om någon är sugen, maila på islohm@telia.com pris ca.2.000kr
hejhej!
Japp, jag åker snakeboard, har gjort det i ca 10 år. Det är såå fett kul.
Har dock en gammal en med bindningar, fungerar jättebra, men skulle vilja ha en ny. hörde ngt rykte om att det fanns ngn affär i stan (Stockholm), ngn som vet..?
jag provade åka mellan klädställen på gamla rockaway beach för några år seden, det var sjukt svårt speciellt eftersom jag hade nästan noll brädvana på den tiden.. de sålde åtminstonde den brädan då vet inte om de har nåt nu.. såg grymt kul ut iaf om man kunde det!
hm mycket möjligt att det var snakens bräda (är han den snubben som jobbade där eller?) men har för mig att de hade den för försäljning.. det kan nog snaken svara på bäst... jag försökte åka lite inne i butiken bara, minns att det var svårat att komma upp ens, och tekniken för att sätta sig i rörelse var väldigt främmande, stod mest still på brädan och höll balansen och förstod inte vad jag skulle göra...
Jag har åkt snakeboard i 7 år. förr åkte jag med bindings på en "nybörjarbräda" idag kör jag med en dimension as2 tror jag den heter, o sen har jag 2 stiffy! sjukt kul är det! idag söker jag efter bindings fbi, om någon vet vart man kan beställa så säg till. Finns en norsk sida fast man vet aldrig om dom lurar en. peace!