Per_Bjorklund
Medlem
Nästa års Hoji Free boot, någon som sitter på info
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, äntligen!Vattendroppe sa:@edelovekillerr Den blir med MNC-sula nästa år, det är hela grejen.
Shift i alpine mode?edelovekillerr sa:Varför spelar speed nose rolll? Stegjärn?
Iom att de ändå inte fungerar i annat än techbindnkngar tänker jag.
Detta är den enda Dynafitpjäxan som är MNC certad, kolla tidigare kommentarer.iSooLi sa:Shift i alpine mode?edelovekillerr sa:Varför spelar speed nose rolll? Stegjärn?
Jo, men jag syftade bara undrande på om denna versionen går att köra shift i alpinläge till skillnad från den nuvarande Hojin. Ursäkta otydligheten, risken med korta meningar..!edelovekillerr sa:Detta är den enda Dynafitpjäxan som är MNC certad, kolla tidigare kommentarer.iSooLi sa:Shift i alpine mode?edelovekillerr sa:Varför spelar speed nose rolll? Stegjärn?
MNC går bra i shift!iSooLi sa:Jo, men jag syftade bara undrande på om denna versionen går att köra shift i alpinläge till skillnad från den nuvarande Hojin. Ursäkta otydligheten, risken med korta meningar..!edelovekillerr sa:Detta är den enda Dynafitpjäxan som är MNC certad, kolla tidigare kommentarer.iSooLi sa:Shift i alpine mode?
Precis!Vattendroppe sa:MNC går bra i shift!iSooLi sa:Jo, men jag syftade bara undrande på om denna versionen går att köra shift i alpinläge till skillnad från den nuvarande Hojin. Ursäkta otydligheten, risken med korta meningar..!edelovekillerr sa:Detta är den enda Dynafitpjäxan som är MNC certad, kolla tidigare kommentarer.
Tackar. Tolkar det också så. Då väntar jag så får vi se vilken som passar foten bäst...kurono sa:Troligen komplettera. Vad som framgår än så länge.
Hoji Free kommer ha Dynafit Quick Step Inserts i tådelen samt Master Step Heel insert i hälen. Dom kör QSI i tån eftersom master step insert i tån ej är MNC(shift) kompatibel.