hur jag fick tillbaka den?Setermaan sa:Skön formulering...jibbba sa:haha, hur fick du tillbaka den då?Victors sa:Jag känner Johans (grundaren av freeride) före detta arbetsgivare.
fattade inte heller riktigt :SVictors sa:hur jag fick tillbaka den?Setermaan sa:Skön formulering...jibbba sa:haha, hur fick du tillbaka den då?
kändis helt klart! grattis man!OlaMelin sa:* Jag har slängt på luren i örat på idol-Agnes när hon ringde.
* Min pappa är barndomskompis med en av Österrikes största popstjärnor.
* Jag snackat med Filip & Fredrik angående skidfilmer. Utdrag finns att få om någon vill ha bevis.
* Mött Glen Hysens grabb i fotboll.
* Kommit 3:a i Gothia Cup B19 2005.
* Kissade före Martin Timell på statoil i Vansbro.
* Käkat pizza med Darin.
Den här formen av trådar är i vanliga fall väldigt onödiga men en onsdagkväll kl 23.59 kan det vara ganska kul läsning.
Jag bor granne med jeppenator ..Jekub sa:jag känner jeppenator hihimardiman sa:jag hänger på samma forum som jeppenator
DÅ HAR DU JU LIKADAN KEPS SOM EN TJEEEEEJ!!!!!!!! :O:ODonLito sa:jag har en kompis vars kompis vars kompis vars kompis vars kompis vars kompis vars kompis vars kompis vars kompis vars systers vars systers vars systers vars systers vars systers vars systers vars systers vars systers mormors mans barns kusin vars kompis syster som har en lika dan keps som mig
om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning varför jag skrev sådär, läste nog felKinkan sa:fattade inte heller riktigt :SVictors sa:hur jag fick tillbaka den?Setermaan sa:Skön formulering...
Du tar alla oscar!OWester sa:nu kom jag på lite mer.
*jag har träffat Darin från idol.
*jag har träffat sebastian från idol.
*jag bor brevid huset där dom spelade in idol för några år sen.
*nu vaknade jacob.
*nu vill han ha sin dator.
nu blir jag bortknuffad från datorn.