Kiliam
Ny medlem
Neff blir som Sweet?
Hej, jag har markt en okad anvandning av neff i mina hemtrakter.. och har finns forutom jag ingen som ar intresserad av skid/snowboardakning.. och som de flesta av skate:arna runt om i sverige vet blev det ju en extrem overanvandning av sweet bland framforallt "fjortisarna" och sen dess har det blivit lite av en "tabu" att anvanda sweettrojor och klader dar man tydligt ser market (i alla fall pa stapelbaddsparken och andra stallen i malmotrakterna). jag som personligen tycker att neff gjor asfeta saker tycker det ar synd om det hander samma sak med neff som med sweet. sa kan inte ni andra som har markt samma sak eller kanner med mig ta tag i detta sa att vi raddar neff fran detta ode!?
Ni som nu kommer att saga att jag ar 10 och inte hor hemma pa detta forumet bla bla bla. jag ar 16 och sager bara min asikt...
jag skriver ocksa pa min kompis dator och han bor i vietnam sa jag har inte de tre nyckelbokstaverna i det svenska spraket
//MKG
Ni som nu kommer att saga att jag ar 10 och inte hor hemma pa detta forumet bla bla bla. jag ar 16 och sager bara min asikt...
jag skriver ocksa pa min kompis dator och han bor i vietnam sa jag har inte de tre nyckelbokstaverna i det svenska spraket
//MKG