Nendaz

Nendaz
Någon som har varit i Nendaz, och har kan berätta lite om byn.
Finns det några bra pubar eller discon där?
Det som lockar är att boende priserna är lägre än Verbier, och ändå får man samma skidåkning.
 
Nendaz
Hej!
Antar att du bara ska dit en vecka eller så eftersom du fortfarande går i skolan?! Då skulle jag varmt kunna rekomendera byn. Det finns väl egentligen bara en pub som folket går till. Cactus cantina - restaurang på övervåningen och pub på undervåningen. Schysst engelsman som äger stället. I alla fall, det är väl inget jättedrag på byn annars och du lär nog vara ganska ensam som skandinav - det var vi i en månad.

Kortfattat - mysigt ställe men inget att åka till om du är ute efter en partyby.

Däremot så kommer du snabbare upp på Mont fort än från verbier.

Ha det så kul i vinter

/Clara
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp