F fridheim Medlem 2010-10-20 ngn boende runt salzburg? #1 hejsan, jag bor i en by utanfor salzburg och letar efter kul folk att aka skidor med.. har sasongskort for salzburg omradet sa alla omraden är intressanta.. anna
hejsan, jag bor i en by utanfor salzburg och letar efter kul folk att aka skidor med.. har sasongskort for salzburg omradet sa alla omraden är intressanta.. anna
Guppy Ny medlem 2010-10-20 ngn boende runt salzburg? #2 halloj jag bor i hinterglemm sa om du aker har i vinter ar det bara att hora av dig. vart bor du nagonstans och vad gor du dar?
halloj jag bor i hinterglemm sa om du aker har i vinter ar det bara att hora av dig. vart bor du nagonstans och vad gor du dar?
F fridheim Medlem 2010-10-20 ngn boende runt salzburg? #3 shit vad kul, kopte precis mark i leogang och behover en bra guide till offpisten dar, antar jag funnit en.. Bor i fuschl och jobbar pa red bull..
shit vad kul, kopte precis mark i leogang och behover en bra guide till offpisten dar, antar jag funnit en.. Bor i fuschl och jobbar pa red bull..