nej, men jag skulle också jävligt gärna vilja veta hur bra dom är för dom är ju sjukt snygga!. har hört att det är taskig kvalite på dom men hur dåliga kan dom vara? är det bara något enstaka fall som varit dåliga eller är dom bara snyggt tryck på en skit skida??