Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag tror på det formatet,You-Know-Who sa:börja längst upp i VM8;an
först tillbaka med liften vinner.
Regler; Man måste åka fakie och vara naken + berusad. <--- DÄR HAR VI EN AFFÄRSIDÉ!
ahaja, nån som vill åka dit?poontuns sa:http://www.skistar.com/are/svenska/boka_online/index.app?bpid=70802&poollid=22744&selectSite=are Där stod det rätt så bra![]()
är man vuxen om man över 15 eller?poontuns sa:http://www.skistar.com/are/svenska/boka_online/index.app?bpid=70802&poollid=22744&selectSite=are Där stod det rätt så bra![]()
Detta är väldigt konstig sist jag ringde till trysil, hårdare än i sverige, fick jag till svar "det betyder att under v 7-9 vill skistar att man skall ha 2 st 20 åringar i en stuga" så det betyder inte att det är kört, än!paffare sa:Antar att många har missat:
"För att boka/ingå avtal med SkiStar gällande boende måste Gästen vara 20 år. Minst två personer (inklusive Gästen) ska vara fyllda 20 år för att bo i boendet, om ingen högre åldergräns anges på bekräftelsen. Legitimering sker vid Ankomst. Uppfyllande av åldergräns är ett krav för att få tillträde till boendet."
Det är direkt taget från skistars resevillkor.
tänkte precis skriva de:O fett bra ide för övrigtYou-Know-Who sa:börja längst upp i VM8;an
först tillbaka med liften vinner.
Regler; Man måste åka fakie och vara naken + berusad. <--- DÄR HAR VI EN AFFÄRSIDÉ!
Hej!LawndartGustav sa:varför samma natt som free radicals?
finns nästan inte så mycket snö i åre för den delen heller har varit plusgrader och komemr vara det veckan ut så det kommer nog inte vara så jätte mycket snö....jeppenator sa:alltså, de går ju inte att bestämma hur stort hoppet ska vara en månad i förväg.. vi har ingen aning om hur mycket snö det finns att tillgå tyvär.
varför alltid korv?! jag vill ha flintastekjeppenator sa:grillning är inplanerat redan, och ni ska inte ta med eget! de fixar sponsorernajstalis sa:hmm.. låter fett kul! men typ musik, sköna hopp, kanske ha en grill dära så man kan ta med sig att grilla?så ni får njuta av varm grillad korv mitt i natten helt gratis
![]()
Ta med en sån då!! så kan du grilla din flinta mannencocktail sa:varför alltid korv?! jag vill ha flintastekjeppenator sa:grillning är inplanerat redan, och ni ska inte ta med eget! de fixar sponsorernajstalis sa:hmm.. låter fett kul! men typ musik, sköna hopp, kanske ha en grill dära så man kan ta med sig att grilla?så ni får njuta av varm grillad korv mitt i natten helt gratis
![]()
bra med ideas, när vi snackat med skistar och vet förutsättningarna då kan vi planera hopp rails o s v //CrillePizzaaugust sa:ganska nice ideer maxi, men fan hopp borde de va, kör en hipp, Alltså inte corner men typ som rythem section hoppen fast ett, sprättigare kortare platå, som freeride i åre hade ngt år
Så fort all planering är klar så kommer det självklart komma ut både på startsidan och på event kalendern! STAY TUNED!Maximilliam sa:kan inte den här grejen komma ut på event kalendern så man ser vilka som kommer å grejer!
du vet att så fort det blir kallt så oxar dom på stenhårt med kanonerna, sen har dom även byggt ut kanonsystemet i vm8an så dom ska kunna lägga mer snö på kortare tid. det är även ett bra tag kvar innan det är så det kanske är lite dumt att spåna i hur mycket snö det kommer finnas. det återstår bara att vänta å se..flusy_91 sa:finns nästan inte så mycket snö i åre för den delen heller har varit plusgrader och komemr vara det veckan ut så det kommer nog inte vara så jätte mycket snö....jeppenator sa:alltså, de går ju inte att bestämma hur stort hoppet ska vara en månad i förväg.. vi har ingen aning om hur mycket snö det finns att tillgå tyvär.
Indeeeed, Elr Tävling men på session style, alla kör hur mkt dom vill! ingen final med väntan för dom som inte går vidare och utan press på det perfekta åket för dom som gör, bara ha roligt med alla sina kompisar vilekt skidåkning går ut på. Dela ut pris till den som kört bäst, samt för roliga grejer, Oldschool, nyskapande, bäst trick, fulast rideaway vad vet jag!Front5 sa:kan vi inte bara dra en ren jävla session ? ingen jävla tävling med kval och final och shit.
bara shysst line och chill till musik. sen lite give aways till dom drar ngt fett. stämningen blir mkt skönare då.