niklas granlund dub 10

niklas granlund dub 10
Dirty-T sa:
Jekub sa:
Dirty-T sa:
nåb jävel, private? Smart kille!
den var inte private när han la upp det.. nåb jävel
=( kirra pass då! varför gör han en tråd om en video, sen tar han "bort" videon?
det är ju antagligen inte hans film, han hittade klippet och la upp den här! han som har lagt upp klippet på vimeo gjorde det privat, var glad för han ville dela med sig istället för att klaga

niklas granlund dub 10
Jekub sa:
Dirty-T sa:
Jekub sa:
den var inte private när han la upp det.. nåb jävel
=( kirra pass då! varför gör han en tråd om en video, sen tar han "bort" videon?
det är ju antagligen inte hans film, han hittade klippet och la upp den här! han som har lagt upp klippet på vimeo gjorde det privat, var glad för han ville dela med sig istället för att klaga
joo joo kändes lite dumt bara... Kan inget om vimeo så visste inte att dom kunde låsa filmer... >.<

niklas granlund dub 10
jonathan_chips sa:
Jekub sa:
felix sa:
extraordinär humor
men hur jävla ostraight är det inte att lägga password på ett klipp för att skapa hype till en film. Alltså försöker han bara bygga hype via ett påstående att någon har dragit en inte allt för extraordinär dub 10... jaha, jo men fan det låter ju hur bra som helst.
fast det är ju inte fellkan som har satt dit lösenordet ;)

niklas granlund dub 10
Kinkan sa:
jonathan_chips sa:
Jekub sa:
men hur jävla ostraight är det inte att lägga password på ett klipp för att skapa hype till en film. Alltså försöker han bara bygga hype via ett påstående att någon har dragit en inte allt för extraordinär dub 10... jaha, jo men fan det låter ju hur bra som helst.
fast det är ju inte fellkan som har satt dit lösenordet ;)
men vänta nu... vem har pratat om fellkan? vakna, det är ju uppenbarligen "Chilla" som har satt dit lösenordet att döma av hans kommentar som även var den jag ifrågasatte.

niklas granlund dub 10
jag hitta filmen på julius vimeo, kolla på det och såg att han klara den:) länka på facebook julius såg det på dirren och låste klippet, under tiden la jag upp klippet här och när jag postat tråden såg jag att klippet nu var låst

niklas granlund dub 10
ccp är ju bara nå äckliga småungar som tror dom är nått, bygga hype.. vilket skämt.. ni är ett skämt

Tillbaka
Topp