Niklas Karlström - SKI OR DIE

Tufft, den ska vi se!

Hm.. fick ner den men kunde bara höra ljudet. Testat i wmp och vlc, tankar ner en gång och se om nått blev fel..

Sådär, nu fick jag den att fungera.
Tycker den var grym, vinklarna var ju inte alls tråkiga utan snarare sköna. Härliga skutt också, skiordie2 sitter på kalendern! =)

Senast redigerad av en moderator:
nice niklas! trodde nästan du gått å dött ett tag alltså, men nu ser man av dig igen!
sjysst åkning och filmning rakt igenom!

passenger på slutet gjorde hela filmen.. skön som satan
kul me lite små jibbs å wallrides å grejjer!

go rulle

älskar niklas stil, har gått och väntat otroligt länge på att få se något från dej. hoppas den är i stil medd den filmen som lindgren gjorde på dej där det mesta var från äre, jag älskar den filmen. Inte många som gör så sköna tailgrabs som du.

yeeaah, riktigt niiice! bra filmat och bra kvalite på åkning och grafiken...
En liten rolig detalj är att i de flesta(om inte alla) flyger niklas alltid längre än de andra spåren i landningarna.. kanske är hans spår sen tidigare, annars är det hårt som fan!

Jäkligt nice! Blev grymt åk sugen nu! Jag hade gärna sett en längre film av samma sort.

Blir det någon "Ski or Die 2"?

//T

Såklart det blir en SKI OR DIE 2!

Kul att ni gillar den. Vinklarna är lite tråkiga men det är för att jag filmat allt själv på stativ. Nästa år blir det en längre film, men fortsatt fasta vinklar från stativ!

jävligt clean film, dina bio/misty och flat 9or är sjukt cleana:) cork 9orna med
trevlig film över huvud taget, bra filmat å allt, kul som fan att se:D
kanske 10st backflips för mycket men de funkade!

Yeah! Två tummar upp! Skön åkning och trevligt klippt!

Jeppenator;

Håller med fullständigt "Passenger" går faan hem överallt :)

Niklas;

Första låten, vilken version på "highwayman" ere? Willie Nelson och Johnny Cash?

Vad hände med "den lilla grabben i dom alldeles för stora byxorna"? Haha, minns att jag för några år sedan läste om det i transition.

Smooth åkning iallafall, bra upplösning och trevlig film att kolla på. Redigeringen var inget jättespeciellt, men p.ga att du filmat med hd kamera och nästan bara filmat med stativ så gör det inte så mycket!:)

Filmar du föresten inte med några företag längre?

Grym jävla film.
Skönt att du har din "egen" stil och inte hänger på ghettotrenden.
Roligt med lite rock'n'roll skidåkning =)

filmen var grym, det enda jag inte gillade var när andra låten kom.. För jag hade skruvat upp lite på första så det gjorde ont i öronen :(. För mig var det osync iallafall när dom pratade men det märktes inte när du åkte.

Så jävla skön den var , och speccielt när den nästan bara var inspelad i gränsen å kiruna.

Riktigt skön =)

stoffe_H sa:
filmen var grym, det enda jag inte gillade var när andra låten kom.. För jag hade skruvat upp lite på första så det gjorde ont i öronen :(. För mig var det osync iallafall när dom pratade men det märktes inte när du åkte.
precis vad jag hade tänkt att skriva....osync för mig med.
Annars jäkligt bra film..många roliga kommentarer.
"det där var det ostigaste jag sett i hela mitt liv!.....det där såg sjukt ostigt ut!"
och kamera killen med manualen.. för att inte tala om dropp konversationen...
"den där klippan kan man hoppa..den ser riktigt brant ut"
"ja men det är ju skuggsida"
"det ser riktigt bra ut där (pekar)"
"vart då?..det va ju där vi körde förbi och konstaterade att det va så jävla platt!"

hahaha!

bra film och bra musik! hoppas dock inte att du BARA ska ha fasta vinklar från stativ i nästa film. skulle vara riktigt najjs med lite followcams på dina feta backflips!

Riktigt skönt med en kille som älskar bakåtvolter lika mycket som jag. Or so it seems med tanke på hur mkt plats de fick i filmen!

Keeep it up!
/Oskar.

Tillbaka
Topp