Niklas Karlström

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ski48

Ny medlem
Niklas Karlström
Jag Är 100% Seriös Om Det Här, Jag Känner Han Fortfarande Han Är Min Bästis Han Är Här Nu!

Niklas Karlström
simon tjernström hjälpe till att lära mig 360 under tiden han bodde i uppsala vilken var grymt länge sen. den du!

Niklas Karlström
jag har träffat jon olssons hunds loppor.

Niklas Karlström
Jag har åkt skidor med min granne! Muhahaha! Den slår ni knappast...

Niklas Karlström
Lustigt att "Ski48" skrev det inlägget endast 9 minuter efter att han/hon blivit medlem.
Kan det vara en redan befintlig freerideanvändare som vill vara lite rolig kanske? Hoppas innerligt att du bara skojjar med oss.

I annat fall så kan jag avslöja att jag har legat med den gröna lisebergskaninen http://www.malle.se/gotet/pic/lisekanin.jpg

Niklas Karlström
En gång för, jaa... ca 7 år sedan kanske så var det en katt på min grannes tomt. Den var halvbrun och lite vit på undersidan. För att öka spänningen så nosade den lite genant på ett björklöv. Det går fortfarande många historier om "Katten hos Melkerssons". Den ena än dramatisk än den andra.

Niklas Karlström
Jo, jag har åkt pulka med mina föräldrar, känner dom mycket väl,
undeerbara människor, lite bögiga men väldit paranta! (YRROL)

Niklas Karlström
:O wooow.. asså.. du e fan riktigt häftig!!! asså de skulle va så coolt om ja fick din autograf!!!!!!!!!!!!! *zMaajL*

Niklas Karlström
fan vilket skönt/meningslöst inlägg! :D

Niklas Karlström
Jag bodde vägg i vägg med svullo!

Ta på mig

Niklas Karlström
Men shit Nojlas, det har ju jag också!

Jag har dansat med Markolioo inför en hel stad och flygit flygplan med Peter Siepen över en massa städer, och det borde du veta eftersom "du" Mr ski48 bor i Södra Sunderbyn!

Niklas Karlström
själv har man ju åkt med andreas ojamäe (om 3 år kommer ni tycka att jag e en lyckost!)

Niklas Karlström
Det skönaste hade varit om Mr. Karlström skrev att han åkt med dig... och sagt att du var kass, ultimat förnedring i denna tråden iaf.!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp