NM Transfer Kiruna-Riksgränsen, smått panik!

albinpb

Ny medlem
Vi är två killar som landar i Kiruna imorgon lördag vid tvåtiden och behöver ta oss till Riksgränsen. Har kollat både bussar och tåg men verkar inte vara några som passar. Ännu värre ser det ut med transfern tillbaka till Kiruna fredagen den 18e då vi måste vara i Kiruna vid tolvtiden. Taxi känns på tok för dyrt så undrar om det finns någon vänlig kille/tjej som möjligtvis ska köra den sträcken typ då eller möjligtvis har bil i närheten och kan tänka sig köra? Rimlig ersättning för skjutsen betalar vi givetvis!

Jag och en polare har ev samma dilemma från gränsen, ska med 1325 fighten den 18:e... I så fall är vi 4 att dela en liten taxi (550kr typ), kanske finns fler så man kan fylla en stor bil...?

Fattar det som att linjetrafiken kommer ha slutat gå men hörde något om att dom kommer fixa transferbuss vilket ju lär pli mycket! Får helt enkelt kolla upp det i dagarna och se hur det blir.

har fixat bil nu, vet inte hur mkt plats jagkommer ha, men nån kan säkert åka med till fygplatsen på fredag.

Jag kör i morgon och har två eller tre platser beroende på hur trångt ni vill sitta och hur mycket packning ni har.
Slå mig en pling på 0702992024.
Avfärd sker på morgonen, förhoppningsvis 9:00.

Tillbaka
Topp