No boundaries Rail jam

gavle

Ny medlem
No boundaries Rail jam
Den 8 Nov kommer No boundaries i Helsingborg ha ett railjam utanför butiken
kommer vara grymma priser på allt inne i butiken då det blir som en vinter kickoff kom dit och visa va du går för på boxen eller kolla på det i butiken !

Railjamet börjar 14.00 men butiken öppnar 11.00

www.noboundaries.se

No boundaries Rail jam
inge speciellt direkt, boxen ska jag styra upp i helgen :D blir ju ishalls snö i massor och en box som kommer duga helt klart ca 2 meter lång 30 cm bred ! Kom förbi och rippa lite ;D

No boundaries Rail jam
jadu, började väl rätt oseriöst men vi har blivit mer och mer seriösa iallfall, är ju gjort som en kul grej här nere i skåne då ingen annan anordnar ett railjam här nere. Sen är det ju så att det e butiken han fokuserar på och detta bara är något roligt på sidan om, så blir ju skön musik massa snö från ishallen och boxen som jag har provkört hela dagen och den e absolut åkbar !

alwayscrash kul att du e positiv, jag e ju bara glad att det händer någonting här nere i skåne eftersom att de flesta här nere snackar bara om att dom älskar att åka hit och dit sen gör dom ingenting för åkningen alls...

No boundaries Rail jam
jo jag håller med, även under somrarna folk snackar om att global uppvärmning gör att vi inte kommer kunna åka nå bräda/skidor delvis sant men just nu verkar det som att vi åker mer och mer ;)

No boundaries Rail jam
JOOOOOOOOHN! gjort boxen själv? mycket duktigt av dig! kolla med vallåsen också, dom har ju endel boxar o annat gott som dom inte andvänder nu.

No boundaries Rail jam
hämtar du eller? ;P haha ;p har redan lagt ner 500 kr på denna sen ska man ju ha startramp och skit ;p som tur är har man kontakter till endel av det ;p känner inte för att slänga ut allt för mkt cash på detta lisa

No boundaries Rail jam
okej ja du har helt rätt john! hbg är glad som har en box snickare som dig! :) vem hade du i träslöjd thord eller dan? :P

No boundaries Rail jam
Kul att det händer något där nere! Vill inte vara gnällig. Men ärligt talat så är 2m verkligen sjukt kort... till och med de enklaste juniorrailsen som görs är iaf 3-4m.

No boundaries Rail jam
kan du inte mäta boxen igen? tror att den är lite för liten.. 2 meter låter väldigt minumum alltså.. haha

sjukt kul att ngåot arrangeras för alla människor i söder! det borde vara uppskattat bland de som inte har chans att resa runt på andra jams! :)

No boundaries Rail jam
joo jag vet den e i kortaste laget men grejen är ju det att vi gör ju det här på sidan om för vinter kickoffen på butiken, boxen e bara 2 meter vet det e kort, men helt ärligt tror jag inte att det lär dyka upp speciellt mkt människor, tråkigt att säga det men så är läget visst det kommer komma folk och titta men inte åka, det skulle vara om det kom folk från andra städer runt om i skåne eller norrut.. boxen duger att lugna åknings suget med iallafall, men jag fattar va ni menar guys !

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp