Noen skal være i Chamonix 1501.08------>

skison

Ny medlem
Noen skal være i Chamonix 1501.08------>
Hei! 3 oppegående gutter som skal til chamonix den 15.01.2008. Vi skal vel være der ned i 1 måned eller noe i den duren, Hadde vært kult og møtt flere der nede, så er det noen som trenger selskap eller kan gi oss selskap er det bare å maile meg!!!

Son André
sonandrehval@gmail.com
Facebook screen name: Son Mikrofon Hval
Telefon 0047 41009726
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp