Noen skal være i Chamonix 1501.08------>
Hei! 3 oppegående gutter som skal til chamonix den 15.01.2008. Vi skal vel være der ned i 1 måned eller noe i den duren, Hadde vært kult og møtt flere der nede, så er det noen som trenger selskap eller kan gi oss selskap er det bare å maile meg!!!
Son André
sonandrehval@gmail.com
Facebook screen name: Son Mikrofon Hval
Telefon 0047 41009726
Son André
sonandrehval@gmail.com
Facebook screen name: Son Mikrofon Hval
Telefon 0047 41009726