Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Sidan heter http://www.sportpalette.de. När jag köpte skidan så fans den bara i 154 cm och nersatt till 299 Euro. Men nu när jag var inne så har dom höjt priset till fullpris igen. Det kanske beror på at modellen är oförändrad inför säsong 06/07. Men dom har en del andra skidor som är nersatta.
Kolla på Sportlagret.com. De säljer Nordica Hot Rod Eliminator med bindning för 2500:-. Men det står ingen längd, bäst är att ringa för hemsidan är inte så uppdaterad. De säljer även andra Nordica skidor.
Jag har pratat med dom på sportlagret. Det står att skidan bara kostar 2500 på Internet men den är slut. Kommer in i oktober igen och då är det fullpris som gäller.
Det är så tråkigt med lockpriser, tur att de förhoppningsvis snart blir förbjudna. Håller själv på att leta skidor inför säsongen. Får man undra varför du just fastnat för Nordica?
Jag köpte ett par Head xrc500 (tror jag dom heter) för några år sedan. Jag tyckte att dom var helt ok tills jag prövade dessa skidor. Dom var så mycket bättre för carving åkning än mina gamla. Jag prövade några olika modeller men dessa var dom som jag gillade bäst. Det finns säkert en himla massa liknande skidor men jag ville gärna köpa ett par som jag har provåkt. Jag provåkte dem i 3 dagar i riktigt blöt snö så tyvärr vet jag inte hur dom kommer att fungera på hårt underlag.