NORDICA NRGY 90

NORDICA NRGY 90
Jag älskar mina Nordica Nrgy 90 men har dessvärre åkt sönder dom helt och hållet. Vilken skida är det jag söker som är i samma stil och typ? Söker en skida som tar mig genom lössnö, puder, uppåkta backar och som helt enkelt skär igenom allt. Behöver en bra skida för de dagar som pistskidorna inte duger. Tipsa mig! Eller har du ett par Nordica Nrgy 90 i längd från 163-177 som du säljer, hojta till!

NORDICA NRGY 90
Kände inte till den skidan men den verkar vara mycket uppskattad. Det finns väldigt mycket nytt i det segmentet. Och en del begagnat också, även här på Freeride.

Det låter som att din prio ligger litet mindre på pist/carving och mer på uppkört/lössnö, stämmer det? Mer prio på ”lekfullhet” än stabilitet i långa högfartssvängar? Eller?
Åker du i park alls? Baklänges? Är twintip önskvärt?
Hur är du byggd, som en biffig best eller en senig fågel?

NORDICA NRGY 90
Jag älskar mina Nordica Nrgy 90 men har dessvärre åkt sönder dom helt och hållet. Vilken skida är det jag söker som är i samma stil och typ? Söker en skida som tar mig genom lössnö, puder, uppåkta backar och som helt enkelt skär igenom allt. Behöver en bra skida för de dagar som pistskidorna inte duger. Tipsa mig! Eller har du ett par Nordica Nrgy 90 i längd från 163-177 som du säljer, hojta till!
Har ett par 177cm som bara körts några få veckor(Sumpade korsbandet 2017 och slutat). Fortfarande intressant?

Tillbaka
Topp