Nordlands terrengpark

aandreas

Ny medlem
Nordlands terrengpark
Hei, jeg bor i narvik og jeg har tenkt å reise til svergie eller finnland for å kjøre park. Så lurer jeg på om dere som bor i svergie kan annbefale en park helst i nord svergie? Det er en kjempe fordel om plassen har jernbane connection liksom. Har hørt at WASA har bra park men det er kansje i sør svergie? Og LEVI i finnland har jeg tenkt på, men det er et ganske godt stykke unna (narvik ligger 1 time med tog fra Riksgransen).

Nordlands terrengpark
det ryktas om att dundrets park kommer att existera igen i vinter! det sägs att den ska bli grym.... men det tror jag först när jag ser den...

levis park är rätt schysst...men varning för isiga landningar. tärnabys park är bra fast lite långt från narvik kanske....

annars så har du ju en liten park i björkliden...lite närmare narvik.

WASA... menar du WÄSA i södra sverige eller? vasa ligger ju i platta, finska österbotten....

Nordlands terrengpark
ja jeg mente WÄSA. vet at kiruna har pipe og det hørtes bra ut at dem skal lage ordntlig park i år. dundret i gellivare starter vel sessongen ganske tidlig, men det sto ikke no om park på dems hjemme sia? Nån som hvet når kiruna åpner og hvilke elementar dem skal i i sin park?
takk for svar, skal shecke ut alle linkana :D
Så at dreams skal arrangere snow pre camp i kiruna 02-04 / 12 2005, nån som hvet om norbaggar også kan være med på det?

Tillbaka
Topp