Amen! har precis fått mina yuri är så satans grymma så jag går igång bara jag tänker på dom..Seji sa:okej, tack för svarenangående brallor köp Witheout Juri pants 3895:- bra skit
hade inte betalat det för många brallor men håller dem ett par säsonger (som norröna brallan verkar göra) så är det värt pengarna.DennistheMenace sa:Allvarligt vem betalar 4000:- för ett par byxor? Min erfarenhet säger att du har kört sönder eller tröttnat på dem efter en säsong. (Dvs om man åker mer än två svensson veckor i sälen) Ok att det är sjukt bra kvalité och snygg design, men 4000? det är 2/3 säsongsliftkort, eller 400 demi om man gillar den visan..
surgubbe och snåljåp är vad du är, puss på dig! ;-)DennistheMenace sa:Allvarligt vem betalar 4000:- för ett par byxor? Min erfarenhet säger att du har kört sönder eller tröttnat på dem efter en säsong. (Dvs om man åker mer än två svensson veckor i sälen) Ok att det är sjukt bra kvalité och snygg design, men 4000? det är 2/3 säsongsliftkort, eller 400 demi om man gillar den visan..
Ne men jag tycker om byxorna, inte mer med det.. Är en hederlig gruvarbetare : xDennistheMenace sa:Henrik koivisto: Marknadsföringschef eller?