Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag spelade det där förut, kom till level 72... helt klart beroendeframkallande spel, kanske ska börja spela lite igen, problemet är att man måste vara lite datornörd för vissa levels, vilket jag verkligen inte är :P
säger som dann-e.. det är det bästa man kan säga egentligen.. har nu tagit mig till lvl 6.. men nu tog det slut.. har kollat runt på source coden.. men det gjorde mig inte så mycket klokare..
ok.. är på 4an nu.. ska man söka på google för å få användarnamn å läsenord.. sen fattar jag inte varför alla skriver om morse.. å swich_540 sa nått om voodo poper eller nåt..
har verkligen kört fast på sexan.. har hittat endel siffror som jag tror kan ha med saken att göra, sen har jag kollat med ascii, men det hjälpte inte så mycket..
har nu ngra bra ledtrådar?
Alla människor som ligger på level 1-9
level1. Klarar ni inte det här själv så skit i att fortsätta!
level2. Finns två sätt: följ fingret eller hitta på ett annat alternativ att klicka ner popuprutan!
level3. Liknar 2 men inte helt, tänk motsatser!
level4. En kod finns på bilden!
level5. Använd google!
level6. Måste tolka den gömda koden på ett specilt sätt! om man säger så här: datanörd!
level7. läs adressen NOGRANNT!
level8. Säg meningen under bilden högt för dig sjölv flera ggr!
level9. Källkoden är allt du behöver!