Notpron-tråden (en gåta)

Notpron-tråden (en gåta)
Jag spelade det där förut, kom till level 72... helt klart beroendeframkallande spel, kanske ska börja spela lite igen, problemet är att man måste vara lite datornörd för vissa levels, vilket jag verkligen inte är :P

Notpron-tråden (en gåta)
vilken pop-up ruta? asså de kommer ju upp en grej där de står typ "Stop being so negativ!" eller nått sånt? men ja fattar ändå inte.. :P

Notpron-tråden (en gåta)
ingen som kan ge en hint om hur man ska hantera siffrorna som saknas i pop-up-rutorna när man rullar över bilden!

Notpron-tråden (en gåta)
jag har gkort det.. men då blire nått i stil me go to the right side,,, men fattar lixom inte hur man ska ta sej dit..:S

Notpron-tråden (en gåta)
säger som dann-e.. det är det bästa man kan säga egentligen.. har nu tagit mig till lvl 6.. men nu tog det slut.. har kollat runt på source coden.. men det gjorde mig inte så mycket klokare..

Notpron-tråden (en gåta)
ok.. är på 4an nu.. ska man söka på google för å få användarnamn å läsenord.. sen fattar jag inte varför alla skriver om morse.. å swich_540 sa nått om voodo poper eller nåt..

Notpron-tråden (en gåta)
Alla ni som inte kommer längre än till typ 4-5, ge upp direkt, ni är inte tillräckligt smarta för att klara er mer än 10 sidor!!!

Notpron-tråden (en gåta)
har verkligen kört fast på sexan.. har hittat endel siffror som jag tror kan ha med saken att göra, sen har jag kollat med ascii, men det hjälpte inte så mycket..
har nu ngra bra ledtrådar?

Notpron-tråden (en gåta)
men asså jag förstår att det ska är något slags anagram nu men dom där jävla siffrorna då vad är det för shit??:P hehe känenr mig fan trög

Notpron-tråden (en gåta)
Alla människor som ligger på level 1-9
level1. Klarar ni inte det här själv så skit i att fortsätta!
level2. Finns två sätt: följ fingret eller hitta på ett annat alternativ att klicka ner popuprutan!
level3. Liknar 2 men inte helt, tänk motsatser!
level4. En kod finns på bilden!
level5. Använd google!
level6. Måste tolka den gömda koden på ett specilt sätt! om man säger så här: datanörd!
level7. läs adressen NOGRANNT!
level8. Säg meningen under bilden högt för dig sjölv flera ggr!
level9. Källkoden är allt du behöver!

Notpron-tråden (en gåta)
Nu borde ni ha kommit in i tanken någorlunda! Såklart kan man stirra sig blind på andra levlar, men det här är en start för alla som vill komma igång!

Kontakta mig om ni inet förstår levlarna 1-9, använd den här tråden för lite högre levlar annars kommer den överflödas av "förstalevlarfrågor"!

Tillbaka
Topp