November camp! 20-22nov

nillen

Ny medlem
November camp! 20-22nov
vilka är det som har tänkt sig till november camp i tärnaby den 20-22? :D

btw, god natt

Senast ändrad:
November camp! 20-22nov
jag kollade, men det kändes som om det fanns en möjlighet att det skulle komma fler än 4-7 personer ^^

November camp! 20-22nov
Ryktet går, "This event has 48 confirmed guests" står det på facebook. Det ryktas även om busslaster med flinka skid och snowboard åkare ifrån umeå och östersund! ses där!

Senast ändrad:
November camp! 20-22nov
simonknudsen93 sa:
ingen som vet något boende i tärna ?
När backen, har ingen bil ! hehe
Omöjligt att hitta boende. Jag sökte boende i början av oktober och då var det redan knökfullt. Jag hoppas att någon från brälappen lyckas hitta nåt boende åt mig.

November camp! 20-22nov
Jag och några kompisar hade tänkt fara. Ser dock inte så ljust ut,
för vi var för sega på att boka stuga och då vare fullt då vi väl kolla.
Någon som vet hur långt det är mellan hemavan och tärnaby? Tänkte ifall man kanske kunde boka stuga i hemavan ifall det nu inte är allt för långt vill säga.

PEACE!

November camp! 20-22nov
Dajvid sa:
Jag och några kompisar hade tänkt fara. Ser dock inte så ljust ut,
för vi var för sega på att boka stuga och då vare fullt då vi väl kolla.
Någon som vet hur långt det är mellan hemavan och tärnaby? Tänkte ifall man kanske kunde boka stuga i hemavan ifall det nu inte är allt för långt vill säga.

PEACE!
det är typ 3 mil tror jag..

November camp! 20-22nov
Imorgon börjar vi bygga Tävlings arenan. Då kommer vi även lägga upp en anmälnings blankett som man kan skriva ut hemma som måste skrivas under av målsman om man inte är 18 år fyllda.

Det går även bra att anmäla sig på plats, men är man under arton måste man ha med sig målsman för underskrift.

www.skidhemmet.nu/park

Senast ändrad:
November camp! 20-22nov
Nu finns en blankett att ladda ner på www.skidhemmet.nu/park

Annars så har vi börjat fixat rails och flyttat dem, samt satt på nya plywoodskivor. Det börjar närma sig camp start!

Ses där!

November camp! 20-22nov
så det finns snö så det räcker? har hört att campet skulle kanske flyttas till hemavan? :S men det kan ju vara helt fel?

November camp! 20-22nov
Det blir inte någon flytt till hemavan utan vi kör i tärnaby. vi kommer att ha en slopestyle arena med hopp och två linjer att välja mellan, två boxar eller två rails. Sen kommer vi även att ha en jibb linje som du kan köra på vägen ner till liften. där kommer vi att ställa upp så många boxar och rails vi kan.

November camp! 20-22nov
Kom just hem ifrån byggandet av parken, vi är klara med allt utom hoppet... det är dock testat och funkar, några små justeringar och kosmetiska förändringar så kommer allt vara tipp topp. hoppet blir ca tio meter.

Snödjup

Tillbaka
Topp