nu sätter jacob wester kangaruflip

ojj.. alltså han är inte den 2 personen som sätter det..! men har inte Wester satt Wilson flipp?

Jon's är lätt cleanare!.. men man kan ju inte säga att westers var ful!.. =)

Men Jim johansson jimjim här på freeride satte den redan i vintras.. eller våras eller vad man nu ska säga... Och det stavas Kangarooflip.. =)

Senast ändrad:
fan va nice! GRATTIS Jacob!.. hans va lite mer Ghetto.. men tycker ändå att jim johansson tar hem priset!.. han hade inte övat i vattenhopp eller nått å slängde på de i samma hopp som jon lärde sig på snö i..

Kolla den här bilden från samma tävling, helt crazy. Hade gärna velat se klipp på det, för jag fattar verkligen inte vad det är för trick!
7312.jpg

Senast ändrad:
det där är en sned backflip truck. det var lika vidrigt att kolla på varje gång, trodde killen skulle dö.
tack för props på kangie flipen, det var kul att testa på det faktiskt. kommer nog mer av den varan skulle jag tro.

J

han är den tredje som klarar de Kristoffer"piffen"edwall kan de också finns filmbevis!

helt säker på att de är kristoffer edvall som gör de?.. för jag vet att Jim Johansson har dragit de i kläppen, kan de möjligtvis inte vara han du menar?

Jons kangaro är ju lätt snyggare.
Jacobs var så snabb, kanske för att hoppet var mindre!?

många säger att jons är snyggare. men det är väll rätt svårt att jämföra eftersom airtimen i invitational hoppet är lite längre än där. tkr båda är rätt cleana.

Tillbaka
Topp