Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bara jag som får kalla piffen för sötmas_skier sa:Ja, min idol "söta piffen" är ju inte så dålig på kangarooflip han heller, han satte den ju också på snö i vintras![]()
fy satan va grymmt ser helt galet utRastavibrationer sa:Kolla den här bilden från samma tävling, helt crazy. Hade gärna velat se klipp på det, för jag fattar verkligen inte vad det är för trick!
http://www.skipass.com/photos/articles/5429/7312.jpg
Jag har hört att senildemens har blivit vanligare i lägre åldrar, säkerligen är det det som spökar eftersom folk här ju tydligen har DVD-bevis på dina Kangaroo-bravader. Så det är bara för dig att acceptera den hårda sanningen. Med din skicklighet skulle detta faktiskt kunna vara möjligt.Piffen sa:Det skulle vara sjysst att få se det materialet, för hur mycket jag än letar i registret så kan jag inte hitta nått minne av att jag satt det.
Men däremot gjorde väl du det ? synd att vi inte filmade dådanielsoderlund sa:Piffen har inte satt Kangaroo
men vafan det var jim johanson som satt kangaru dagen efter jon hade satt detStenman sa:bara jag som får kalla piffen för sötmas_skier sa:Ja, min idol "söta piffen" är ju inte så dålig på kangarooflip han heller, han satte den ju också på snö i vintras![]()
Piffen har inte satt kangaroo! syftar ni på den som är med i deras film "året som gått" så är det jim som drar den!oskis_jibbing sa:han är den tredje som klarar de Kristoffer"piffen"edwall kan de också finns filmbevis!
Det är inte piffen i kläppen!.. det är jim!.. Kanske har båda gjort det men jag tror att du har fel...oskis_jibbing sa:nej de är piffen i kläppen
truckdriver backflip?:PRastavibrationer sa:Kolla den här bilden från samma tävling, helt crazy. Hade gärna velat se klipp på det, för jag fattar verkligen inte vad det är för trick!
http://www.skipass.com/photos/articles/5429/7312.jpg
hahahPiffen sa:Det skulle vara sjysst att få se det materialet, för hur mycket jag än letar i registret så kan jag inte hitta nått minne av att jag satt det.
Är velll anars Jim som sätter det ?oskis_jibbing sa:han är den tredje som klarar de Kristoffer"piffen"edwall kan de också finns filmbevis!