nu sätter jacob wester kangaruflip

han åkte ut i kvalet på sw 12.. typ partiska domare lr nåt tydligen där borta.. nån schweizare martin misof vann..

Senast ändrad:
Ja, min idol "söta piffen" är ju inte så dålig på kangarooflip han heller, han satte den ju också på snö i vintras;)

Det skulle vara sjysst att få se det materialet, för hur mycket jag än letar i registret så kan jag inte hitta nått minne av att jag satt det.

varför snackar ni om att piffen sätter kangaroo???? visserligen är han grym och har stört skön stil men han sätter då fan heller kangaroo...

Piffen sa:
Det skulle vara sjysst att få se det materialet, för hur mycket jag än letar i registret så kan jag inte hitta nått minne av att jag satt det.
Jag har hört att senildemens har blivit vanligare i lägre åldrar, säkerligen är det det som spökar eftersom folk här ju tydligen har DVD-bevis på dina Kangaroo-bravader. Så det är bara för dig att acceptera den hårda sanningen. Med din skicklighet skulle detta faktiskt kunna vara möjligt.

OBS: För att undvika sorgliga missförstånd:
Jag påstår inte på allvar att du är senil.
Jag påstår på allvar att du är duktig.

oskis_jibbing sa:
han är den tredje som klarar de Kristoffer"piffen"edwall kan de också finns filmbevis!
Piffen har inte satt kangaroo! syftar ni på den som är med i deras film "året som gått" så är det jim som drar den!

efter att ha kollat igenom filmen från tävlingen måste jag säga att misof vann utan anledning. en switch 10 precis som alla andra. däremot var jon grym utan några vanliga spins, sw misty 10 o dbl flatspin.

charles gagnier var tokig, sw 7 med en tail o nose samtidigt! helt galet grym grab!

jon borde vunnit.

domarna var ju helt ute och cyklade! charles eller jon borde ha vunnit pga variation och mer kreativa trick

hörrni, töntar.
nu sätter HENRIK HONKEN HEDVALL kangaruuuuuuuflip.. o den e snyggare än din jacob jibbarproffs wester...
PS han är från FUNÄSDARN.
om ni vill nå för en kommentar ring 0768666006...
pleas ring mig. vill berätta

tror att alla har fattat att det e jim som sätter den o inte piffen det e minst 10 som skrivit det redan!!!
men westers va ju fett fiin!
ser ut som om han håller likadant som i sin wilson flip!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp