Nu var det dags!

SebastianD

Medlem
Nu var det dags!
Äntligen! Whistler Blackcomb offentliggjorde idag att de kommer öppna upp vissa partier(som alltid vid öppning) av Whistler för skidåkning redan nu på lördag(14de) istället för som planerat den 26te!!!

<link>http://www.whistlerblackcomb.com/index.htm</link>
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp